Galet hur länge sen det var sist..

Men mycket har hänt.. Under julhelgen så träffade hus ny donna.. Majsan heter hon visst enligt husse.. Så nu bor vi hos henne sedan mars Mycket har hänt har fått följa med husse på jobbet på massa konstiga saker. Sett mycket nytt sovit på nya ställen.. Bland annat med husse på jobbet, på läckö därr vi hade kennelträff det var riktigt kul att träffa alla kullsyskon och även syskonen från förra kullen.. Har förresten fåttt no nya syskon nu..
Har vart hos gammelmatte och gammelhusse några dagar nu.. husse har grejjat med någon hage åt ett gäng fårskallar som visst ska hit.. Jag har mest glassat runt och haft det bra.. Sprungit busat och hälsat på familjen..
Blev även trimmad idag så nu är man alldeles snygg och fin igen..

Jaja skickar med en bild på hur jag ser ut nu..



Visst är jag snygg och har växt på mig lite sen senaste bilden som kom upp..

Jaja ha det gott.. Nu tar jag semester..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0