Jag hatar meloner.

Häromdagen så hade matte köpt hem något som hette honungsmelon.
Och den tyckte jag var jätteläskig, inget kul alls så jag bestämde mig för att vara arg på den en liten stund.
Och jag skällde och skällde och tyckte att den var riktigt dum.


Så på allmän begäran kommer här en liten film..

Gammelmatte och gammelhusse har varit här i ett par dagar på besök så därför har det varit lite dåligt med uppdateringar och matte har jobbat som en tok så henne har jag knappt träffat.. :-S
Men Gammelhusse och husse har haft fullt upp med att bygga en "hundgård" åt mig. Jag vet inte vad det ska vara bra för men det ordnar sig nog..
Jag fick iallafall gå in i den en stund idag medans husse höll på där inne.
Den blev ganska stor och jag tror nog att det kanske kanske kan bli bra. :-)
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna så håll till godo.

bus med morsan


husse och gammelhusse spanar.

Halllå vänta på mig.. Jag ska också bada. :-D

Kommentarer
Postat av: Gammelmatte

Bra jobbat Jonas o Anna, att "vara" med hund gäller från 24-7, varje dag....oavsett.....!

Kramen på er.

2009-07-16 @ 21:29:12
Postat av: Mollie

Vad mysigt du har det Bidde :) Min matte spelade upp filmen medan jag låg och halvsov, men när jag hörde dina skall så blev jag klarvaken och sprang runt och letade efter dig. Ha det gott!

Kram Mollie



2009-07-17 @ 11:48:23
Postat av: Bidde

Ja, det kanske blir en valpträff någon gång framöver:-P Då får vi leka massor:-)

kram på er

2009-07-18 @ 01:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0