Hundgård :-( och bad :-)

Idag så hade husse visst gjort klart med hundgården utomhus så att jag skulle få vara där nu när han börjar jobba nästa vecka igen.
Men det tyckte jag kändes som en ganska dålig idé så jag sjöng min "biddesång" (okej kanske lite lånat av mollie) när jag blev instängd där i hundgården.
Men husse tyckte visst att jag hade skött mig bra ändå för han tog med mig ner till sjön som är ganska nära där vi bor.
Mamma och morbror springer dit på ungefär 20 sek men för mig och husse å tar det nog två-tre minuter att gå ner dit för jag ska ju lukta på lite saker påvägen ner också.
Men det är ju faktiskt ganska så mysigt att få leka lite i vattnet..

Plaskar runt lite i vassen.. :-D

Hmm. nosa lite i vattnet kanske.

kollar läget här lite..


Tjena vad gör du i vattnet?

Kollar om det finns något kul därborta.

Jag sätter mig när jag känner för det och nu kände jag faktiskt för det..

Kommentarer
Postat av: Mollie

Det verkar som du och jag är de av kullsyskonen som verkligen tränar vår sångröst :) Härliga "vattenbilder" på dig. Simma lugnt! :)



2009-07-18 @ 11:01:53
Postat av: Minna

Bidde är bra söt han oxå =)

Såklart vi kan byta bilder, vi har knappt några tagna, men det går väl att fixa =)

2009-07-18 @ 18:06:57
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar er, vill tillbaka.... ni har det så himla gott!

Kramar från oss



2009-07-20 @ 20:18:37
Postat av: Carl

Hi, Bidde! It's me, Carl! Yeah, swimming in the water is fun as you told me before!

I'm looking forward to playing with you again someday in near the future.

Have a nice rest of the day!!

Many hugs from your brother in Japan

Carl with Tomoko/Daisuke :D

2009-07-23 @ 13:09:58
URL: http://meister.mie1.net
Postat av: Gammelmatte/mor

Håll alla tummar o tassar ni har för oss i morrn bitti! Libra ska nog fixa mitt o ja mä´

Kramen

2009-07-31 @ 17:59:23
Postat av: Gammelmatte/mor

Nu mår vi fiiiiint att efter ett tufft prov få ett 2a pris är så skönt! Jag är helnöjd med Libra så nu är vi på G

Kramen

2009-08-01 @ 20:37:43
Postat av: Mamma Karin

Nu är vi många som vill se en uppis så ta lite kaffe o lägg in lite nytt :) Kram på er alla.

2009-08-04 @ 08:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0