Hallå.

Tjena. Bidde här.

Idag har jag bott på det här konstiga stället, Norrland kallar de det i en vecka.
Mycket märklig plats inget luktar som det ska här.
Men jag har börjat bo in mig ganska bra nu iaf.
har även fått några nya kompisar den bästa är nog Carl-Ivar, han är visst min husse och mattes hyresvärd. Men han ska nog gå ganska bra att smöra för i framtiden.
Han och Jonas ska visst fixa en hundgård till mig, eller jag menar att han ska hjälpa till att röja upp innan Jonas ska påla upp för staketet som ska vara runt om.

Idag så har det regnat som bara den ute och jag tycker inte direkt om att vara ute med baa jonas när vädret är som det är ute.
Men nu när mamma, morbror, mormor och min gamla husse och matte kom så var det skitkul att vara ute och springa lite :-)

Hepp nu ska jag busa med alla som är här och hälsar på.

Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0