Första tiden.

Ja, nu efter 2 veckor börjar jag känna mig som hemma och de här 2 jag bor med verkar inte helt tokiga.
Har hunnit med en hel del, sett massor och träffat folk som kommer finnas där.
Idag var vi tillexempel på Strutsfarmen och tittade på stora fåglar. De ser ju som lite lustiga ut å jag vart nog lite rädd även om jag inte ville visa det.
Husse är ute å fiskar å matte tittar på film.

Lägger in lite bilder och filmklipp så ni får se hur jag har det här.

man är ju inte alltid söt.. bara oftast:-P
Ja här är jag då.. :-D
Visst är jag söt.. :-p
De måste ju oxå äta.. Passa fingrarna bara

Här är några läskiga småstrutsar som jag inte var med och träffa för jag låg och sov i bilen.

det är jobbigt att stå upp och dricka vatten, så man hittar en skönare lösning:-P

Såhär gör jag när jag ska dricka. Det är j så mycket smidigare att lägga sig ner och slicka i sig vattnet på detta sätt.


Här sitter jag och pussar på min matte.. Hon är ganska snäll ibland. :-D



Ja det var allt för nu..

Ha de gott..
\Bidde

Kommentarer
Postat av: Gammelmatte

Tjäna grabben! Jag hade nog oxå velat sova över besöket hos långhalsarna :) Skör nu om dej så kommer vi o kikar in i morrn.

Kram på er alla

2009-07-13 @ 15:02:34
Postat av: Linda

Naaw, lilla söta vovven!

2009-07-13 @ 20:40:57
Postat av: Mollie

Hej Bidde!

Kul att du har fått en egen blogg :) Eftersom vi syskon inte kan träffas så ofta är det här ett bra sätt att hålla kontakten :)



Jag brukar också använda "ligga-till-bords-tekniken" :)



Ha det gott!



Kram Mollie

2009-07-14 @ 09:40:56
Postat av: Minna

Han är bra söt eran Bidde! Vi har oxå blivit med vovve, men det kanske mamma redan sagt =) Beslut togs ikväll och det känns skitbra!

Kram till er alla

2009-07-14 @ 23:45:17
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Carl

Hi, Bidde! I'm Carl! How's it going there? I hope everything goes well. As for me, my new mom and dad take good care of me and play with me a lot. It's too hot and humid here. I do not want to go outside but stay in front of the air conditioner :) Haha!

Tomoko said hello to you and your new parents! Keep in touch! See you, Bidde and all!

Love,

Carl, your brother in Japan :)

2009-07-16 @ 00:26:03
URL: http://meister.mie1.net/
Postat av: Gammelmatte

Uppdatera! Vi vill se melonvideon :)

Kramen

2009-07-16 @ 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0